Bezorgen

Bezorgmoment kiezen
Nadat je in de checkout een bezorgadres hebt ingevuld, kan je een bezorgmoment gaan kiezen. de eerste stap is om een bezorgdag te kiezen. Hoppa bezorgt van maandag t/m zaterdag. De eerstmogelijke bezorgdag is afhankelijk van de dagen waarop de winkels, waar je hebt besteld, geopend zijn. Alle winkels dienen namelijk op de dag van bezorging geopend te zijn. Maar geen paniek, het systeem helpt je hierbij! Als je de dag hebt gekozen waarop je jouw boodschappen bezorgd wilt hebben, kan je een beschikbaar bezorgtijdstip kiezen. Onze bezorgtijden zijn: maandag t/m vrijdag van 10u-13u. Het bezorgtijdstip is afhankelijk van het moment van bestellen. In veel gevallen zijn we in staat om jouw boodschappen al het volgende uur bij jou bezorgd te hebben. Wij werken met tijdvakken van 1 uur, dus je hoeft nooit langer dan 1 uur thuis te blijven.

Bezorgadres kiezen
In de checkout kun je een bezorgadres invullen. Heb je al een 'standaard bezorgadres' aangemaakt tijdens een eerdere bestelling? Dan verschijnt dit bezorgadres al vooringevuld in beeld. Je kunt dan ook nog een alternatief bezorgadres aanmaken, zoals bijvoorbeeld een werkadres.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn € 3,99. Dit is een vast bedrag, ongeacht bij hoeveel winkels je een bestelling plaatst en ongeacht op welk tijdstip je jouw boodschappen bezorgd wilt hebben. Lekker transparant dus!

Het bezorggebied van hoppa
Wij bezorgen in een groot gedeelte van Utrecht en we blijven groeien. Klik hier om een overzicht van de postcodes te bekijken per gebied. Vul jouw postcode in op de homepage om te checken of we bezorgen op jouw adres. 

Bezorger niet geweest of te laat?
Is de bezorger niet binnen het afgesproken tijdvak bij je langsgeweest? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je kunnen informeren over de verwachte aankomsttijd.

Annuleren
Indien je je bestelling wilt annuleren, dan is het belangrijk om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Annuleren kan uiterlijk tot 3 uur voorafgaand aan het tijdvak waarbinnen de bestelling geleverd zal worden en alleen als jouw bestelling door geen van de winkeliers al is klaargemaakt. 

Er is iets mis met de levering
Dit vinden wij uiteraard erg vervelend! Mocht je dit al constateren tijdens bezorging van jouw bestelling, maak dit dan kenbaar bij onze hopper. Indien je er later achterkomt, kan je contact opnemen met onze klantenservice, zodat we een passende oplossing voor je kunnen zoeken. 

Hoe wordt mijn bestelling vervoerd?
Voor de bezorging van jouw boodschappen gebruiken we mooie electrische bakfietsen. Uiteraard vervoeren we jouw producten gekoeld indien nodig. 

Niet aanwezig als de bezorger arriveert?
Het eerste wat onze hopper dan zal doen is jou proberen te bereiken op het mobiele nummer dat je in jouw profiel hebt ingevuld. Indien de hopper jou niet kan bereiken, zal onze klantenservice op een later moment contact met je opnemen, om een nieuw bezorgmoment in te plannen. Het zou natuurlijk heel fijn zijn als je ons zelf al informeert als je niet op de afgesproken tijd op het bezorgadres aanwezig kunt zijn. Dan kunnen we samen een passende oplossing zoeken.