Betalen

Onze betaalmethode
Wij maken gebruik van mobiele pinapparaten. De betaling geschiedt op het moment dat we de boodschappen bij je komen bezorgen.
Daarnaast is het ook mogelijk om te kiezen om met iDeal te betalen. Heb je een bestelling geplaatst? Mail ons dan even (info@hoppa.nl) met het verzoek om via iDeal te betalen en we sturen je dan een email met een iDeal-betaallink.

Cadeau bestellen en laten bezorgen
Wil je een cadeau bestellen voor iemand anders en laten bezorgen? Dan wil je natuurlijk ook niet dat deze persoon zelf moet pinnen. Stuur ons dan, nadat je de bestelling hebt geplaatst, een email (info@hoppa.nl) met daarin het verzoek of we jou een iDeal betaallink kunnen sturen.

Betaling niet verwerkt?
Het kan zijn dat ons pinapparaat niet goed werkt, of dat de pinpas niet wordt geaccepteerd. Is dat het geval, dan wordt onze klantenservice ingeschakeld en zoeken we naar een passende oplossing. 

Ontvang ik een bon van de betaling?
Ja, je ontvangt de pinbon na het pinnen bij aflevering van de boodschappen. Daarnaast ontvang je bij aflevering de fysieke bonnetjes van de verschillende winkels. In jouw account op hoppa.nl kan je al jouw overige ordergegevens terugvinden.