Bestellen

Wat kan ik bestellen op hoppa.nl?
hoppa werkt samen met lokale (vers)winkels, die staan voor vakmanschap, versheid en passie voor kwaliteit. Op hoppa.nl vind je meer dan 1400 (vers)producten, denk aan vis, vlees, groenten & fruit, bier, kaas, brood en wijn & delicatessen. Indien je jouw favoriete product van een van de deelnemende winkels nog niet kunt bestellen op hoppa.nl, laat het ons dan weten zodat we deze kunnen toevoegen indien mogelijk.

Hoe plaats ik een bestelling op hoppa.nl?
Je kunt bestellen op hoppa.nl door een aantal stappen te doorlopen.

  1. Vul je postcode in op de homepage en vind de winkels bij jou in de buurt
  2. Klik op de winkel(s) waar je wilt shoppen en vul je winkelwagen met jouw favoriete producten
  3. Als je winkelmand compleet is, klik dan op 'Kies je bezorgmoment'
  4. Als je bent ingelogd, kan je nu een bezorgmoment kiezen. Als je niet bent ingelogd, vragen wij jou hier om in te loggen of een account aan te maken
  5. Na het kiezen van een passend bezorgmoment, klik je 'Betalen' en rond je je bestelling af

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd
Na bevestiging van jouw bestelling ontvang je een email van hoppa met daarin een overzicht van jouw bestelling en het bezorgmoment. 

Bestelbevestiging niet ontvangen?
Heb je geen bevestiging van hoppa ontvangen, maar wel het hele bestelproces afgerond? Bel of mail ons en we gaan het voor je oplossen.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Door te klikken op 'inloggen' op hoppa.nl, kan je inloggen in je bestaande account of een account aanmaken. Een account is nodig om te kunnen bestellen op hoppa.nl. Omdat wij werken met 'Pinnen aan de deur', vinden wij het belangrijk om te weten wie er heeft besteld. Je kunt jouw account beheren en wijzigen, nadat je bent ingelogd.

Hoe plaats ik een herhaalbestelling?
In jouw account kan je jouw bestelhistorie bij hoppa vinden. Door een van jouw eerdere orders te openen en op 'Opnieuw bestellen' te klikken, kan je eenvoudig een herhaalbestelling plaatsen. Uiteraard is deze nog te wijzigen voordat je de bestelling plaatst. 

Is er een minimumbestelbedrag?
hoppa hanteert een minimumbestelbedrag per winkel van € 5. Dus als je bijvoorbeeld een bestelling plaatst met producten van 3 verschillende winkels, is het zaak dat je per winkel minimaal € 5 besteedt.

Mogelijke gewichtsafwijking
Een grote hoeveelheid producten wordt 'per stuk' verkocht. Er zijn echter ook producten die op basis van geselecteerd gewicht worden verkocht.
Bijvoorbeeld: 100 gram Achterham, 250 gram Geitenkaas of 100 gram Gerookte zalm. Deze producten worden door de winkelier na bestelling vers gesneden en klaargemaakt voor jou. Hierdoor kan het daadwerkelijke gewicht iets afwijken van het door jou bestelde gewicht. Hoppa hanteert een marge van 10% voor vis- en vleesproducten, marge van 50 gram op harde kazen en 25 gram voor zachte kazen. Omdat hoppa staat voor transparantie, betaalt u voor het gewicht dat u daadwerkelijk geleverd krijgt. Net zoals het gaat in de fysieke winkel.

Is het winkelen op hoppa.nl veilig?
Als je bij ons winkelt, gebeurt dat via een beveiligde (HTTPS) verbinding. Daarmee worden gegevens versleuteld verzonden. Winkelen bij hoppa is dus veilig. 

Hoe kan ik zien wat de ingrediënten zijn van een product?
Indien beschikbaar, staan de ingrediënten en mogelijke allergenen vermeld in de productomschrijving van het product. In geval van vragen kan je altijd even contact opnemen met de winkelier, die het product levert. Je vindt het telefoonnummer van de winkel op de winkelierspagina.

Hoe weet ik of een product vers is?
Alle producten worden vers geleverd door de aangesloten winkels, en daarna meteen door hoppa bij jou bezorgd. Je kunt er dus vanuit gaan dat de geleverde producten vers zijn. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De winkels zullen de producten op de voor hen gebruikelijke wijze verpakken. Hoppa zal jouw bestelling vervolgens bij jou afleveren in een papieren boodschappentas van hoppa. 

Het gewenste product is uitverkocht
Als onverhoopt blijkt dat na het plaatsen van jouw bestelling een product niet op voorraad is, zal de winkelier contact met je opnemen om te zoeken naar een passende oplossing.